Prémiová služba – Obchodní podmínky

Název společnosti: vidaXL Europe B.V.
Adresa :Mary Kinglseystraat 1, 5628 SK, Venlo, Nizozemsko
E-mail :webservice@vidaxl.cz
Webové stránky: www.vidaxl.cz
Zahrnuté služby: Včasné odeslání Vaší objednávky a prioritní zpracování požadavků na zákaznický servis
Datum nákupu : podle údajů ve faktuře
Cena záruky: 125.00 CZK
Doba trvání služby:
  • Prioritní odeslání: od okamžiku objednávky do odeslání všech položek z objednávky
  • Prioritní zákaznický servis: do skončení zákonné záruky na produkt
Předmět služby:
Tato služba je poskytována společností vidaXL jako doplněk k zákonným zárukám podle platných právních předpisů České republiky. Zajišťuje prioritní zpracování a odeslání objednávek (nikoli dodání) a rychlejší reakce zákaznického servisu na Vaše požadavky.

PODMÍNKY POSKYTNUTÍ:

1. Výhody služby:

1.1 Prioritní zpracování objednávky a odeslání:

    1.1.1. Vaše objednávka bude prioritně zpracována naším týmem.

    1.1.2. Objednávka bude zařazena na začátek zpracovatelské fronty, aby byla co nejdříve předána dopravci. To je výhodné zejména v období zvýšené poptávky nebo při mimořádných situacích.

1.2 Nedodržení závazku včasného odeslání :

    1.2.1. Pokud nedodržíme závazek včasného odeslání, poskytneme Vám kompenzaci ve výši 150 % z ceny služby, formou poukázky.

    1.2.2. U objednávek obsahujících více produktů bude částka poukázky vypočítána poměrně, podle hodnoty zpožděných položek vůči celkové hodnotě objednávky.

1.3 Prioritní zákaznický servis:

1.3.1 Požadavky zaslané zákaznickému servisu budou zodpovězeny do 12 hodin, pokud zákazník:

  • použije stejnou e-mailovou adresu, jaká byla uvedena v objednávce;
  • uvede číslo objednávky již v prvním sdělení.

1.3.2. Pokud zákazník číslo objednávky neuvede nebo použije jinou e-mailovou adresu, bude první zpráva zpracována ve standardní lhůtě 24 hodin. Prioritní režim se aktivuje následně.

2. Výluky:

2.1. Tato služba se nevztahuje na samotné produkty (oprava, výměna, vrácení peněz atd.), ale pouze na výše uvedené doplňkové služby.

3. Cena:

3.1. Cena této prémiové služby činí 125.00 CZK za jednu objednávku.

4. Doba trvání záruky:

4.1. Prioritní odeslání je aktivní od okamžiku objednávky až do okamžiku, kdy jsou všechny produkty odeslány, nebo do poskytnutí poukázky jako kompenzace.

4.2. Prioritní zákaznický servis je k dispozici až do vypršení zákonné záruky produktu.

5. Právo na odstoupení od smlouvy a prémiové služby:

5.1. Spotřebitel má dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení zboží.

5.2. Pokud se rozhodnete odstoupit od celé objednávky, bude Vám cena prémiové služby vrácena, pokud ještě nedošlo k jejímu úplnému poskytnutí (tj. produkty ještě nebyly odeslány).

6. Připomenutí zákonných záruk:

6.1. Tato služba nijak neomezuje Vaše zákonná práva. Prodávající zůstává vázán zákonnými zárukami dle českých právních předpisů.

6.2. Zákonná záruka (Občanský zákoník):

    6.2.1. Spotřebitelé mají právo reklamovat vady do dvou let od dodání.

    6.2.2. Spotřebitelé mohou požadovat opravu nebo výměnu vadného zboží. Pokud tyto prostředky nápravy nejsou možné nebo přiměřené, mohou požadovat snížení ceny nebo zrušení smlouvy.

    6.2.3. V prvních 6 měsících po dodání se má za to, že vada byla přítomná v době dodání, pokud prodávající neprokáže opak.

6.3. Záruka proti skrytým vadám:

    6.3.1. Spotřebitelé mohou reklamovat skryté vady v zákonné lhůtě s právem odstoupit od prodeje nebo požadovat snížení prodejní ceny.

Doplňující informace:

Tato služba je platná pouze v České republice a řídí se platnými zákony České republiky.

V případě sporu, který nelze vyřešit smírnou cestou, jsou příslušné české soudy.