Vrátil jsem špatný produkt

Při vracení produktu se může stát, že některé položky skončí v balíku s vraceným zbožím, přestože je nepotřebujete. Níže naleznete 4 scénáře:

  1. Ve vraceném balíku je jiný produkt;
  2. Ve vraceném balíku je více položek, včetně produktu, který je třeba vrátit;
  3. Ve vraceném balíku je zabaleno více položek s výjimkou produktu, který je třeba vrátit;
  4. Součástí vraceného balíku jsou osobní předměty.

Pokud se nacházíte v některém z výše uvedených scénářů, kontaktujte co nejdříve dopravce a požádejte ho o zaslání balíku zpět. Pokud to není možné, kontaktujte náš tým zákaznické podpory pomocí jednoho z níže uvedených tlačítek.

Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom balík vystopovali a pokusili se vrátit veškeré položky, které byly omylem přidané. Je však důležité si uvědomit, že:

  • i přes veškerou snahu našeho týmu není návrat vašich položek zaručen;
  • Peníze vám vrátíme v souladu s našimi zásadami pro vrácení peněz. Žádné další položky obsažené v balení nebudou refundované;
  • Pokud vaše položky najdeme, zašleme vám je zpět zdarma.

 

Chcete se dozvědět více informací o vracení zboží u společnosti VidaXL? Prohlédněte si některé z našich souvisejících článků: