Proč je moje sledování zásilky neaktivní?

Proces doručení zahájíme, jakmile dokončíte svou objednávku. Nicméně informace o sledování nebudou aktualizovány, dokud produkty nebudou předány vašemu místnímu dopravci, což obvykle trvá 3-4 pracovních dní. Jakmile dopravce obdrží vaše produkty, informace o sledování budou aktualizovány a stanou se aktivní.

Pokud bude vaše objednávka odeslána ve více balících, obdržíte samostatný sledovací odkaz pro každý balík, všechny budou zahrnuty v jednom e-mailu pro snadný přístup.
Také si můžete na stránce produktu zkontrolovat odhadovaný čas doručení pro každý produkt.

 

Chcete se dozvědět více o doručování u vidaXL? Přečtěte si některé z našich souvisejících článků:

• Kde zjistím stav své zásilky?
• Jak mohu sledovat svou objednávku?
• Proč nedostanu celou objednávku v jedné zásilce?