Jak mohu kontaktovat vidaXL?

Nahlásit problém

Pokud máte jakékoli problémy se svou objednávkou, můžete je nahlásit a vyřešit pomocí našich samoobslužných nástrojů. Přihlaste se ke svému účtu a přejděte na:
Můj účet > Historie objednávek
Najděte objednávku, se kterou potřebujete pomoc, a klikněte na Nahlásit problém.

 

Chat

Hledáte rychlou pomoc? Spusťte s námi chat. Váš rozhovor bude nejprve zpracován naším chatbotem (k dispozici 24/7), který je navržen tak, aby odpovídal na často kladené dotazy a v případě potřeby vás spojil s naším týmem.

Provozní doba agentů: 08:00–20:00


 


Časté otázky

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky naleznete na naší stránce s nejčastějšími dotazy.

Kliknutím na tlačítko níže přejdete přímo na stránku s nejčastějšími dotazy.
 

Přejít na časté otázky


E-mail
 

Kompletní žádost nám zašlete e-mailem prostřednictvím kontaktního formuláře. Snáze tak pochopíme, čeho se vaše zpráva týká, a také tak můžeme váš požadavek vyřešit rychleji.

Odpověď byste měli očekávat do 8 pracovních hodin. Pokud jste odpověď neobdrželi, zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Klikněte na tlačítko níže a pošlete nám e-mail.

Pošlete nám e-mail

 

Telefon


Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku.
 

Telefonní číslo: 296 182 803
Otevírací doba: od 09:00 do 12:00 hod