Jak mohu kontaktovat vidaXL?

Asistent řešení

Pokud máte problémy s objednávkou, můžete je vyřešit pomocí Asistenta řešení.
Pro přístup se přihlaste do svého účtu a přejděte na: Můj účet > Historie objednávek;
Najděte objednávku, u které potřebujete pomoc, a klikněte na Nahlásit problém.

 

Chat

Pokud potřebujete rychlou asistenci, můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu.

Kliknutím na tlačítko níže zahájíte chatovou konverzaci a my vám okamžitě pomůžeme.



Časté otázky

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky naleznete na naší stránce s nejčastějšími dotazy.

Kliknutím na tlačítko níže přejdete přímo na stránku s nejčastějšími dotazy.


E-mail

Kompletní žádost nám zašlete e-mailem prostřednictvím kontaktního formuláře. Snáze tak pochopíme, čeho se vaše zpráva týká, a také tak můžeme váš požadavek vyřešit rychleji.

Odpověď byste měli očekávat do 8 pracovních hodin. Pokud jste odpověď neobdrželi, zkontrolujte složku nevyžádané pošty. Klikněte na tlačítko níže a pošlete nám e-mail.

 

Telefon

Můžete nás kontaktovat telefonicky.

Můžete také podat žádost o zpětné volání a naše zákaznické služby vás budou kontaktovat do 1 pracovního dne.

Pokud si vyberete tuto možnost, budete muset vyplnit formulář žádosti o zpětné volání. Pomůže nám to lépe pochopit, na co se ptáte, a urychlit vyřízení vaší žádosti.

Klikněte na tlačítko níže a požádejte o zpětné volání.


Telefonicky se s námi můžete spojit od pondělí do pátku.

Telefonní číslo: 296 182 803
Otevírací doba: od 09:00 do 12:00 hod