Odhlásit
Nyní jste odhlášen(a).
Pokračovat
Děkujeme vám za vaši předplatné!
Zkontrolujte vaši e-mailovou schránku, brzy obdržíte Váš exkluzivní kupón!
DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM O NÁŠ INFORMAČNÍ LETÁK

Potvrďte ho prosím kliknutím na odkaz v e-mailu, který jsme vám právě zaslali. Děkujeme vám!

Chcete-li získat svůj kód kuponu, klikněte prosím na potvrzovací odkaz v e-mailu, kterého jsme vám právě poslali.

Zavřít
POSKYTNOUT ZPĚTNOU VAZBU

Dobrý den, vítáme Vás, 

Jak Vám dnes můžeme pomoci? Pokud se Vám hledanou odpověď nepodaří najít v našich často kladených otázkách nebo na naší informační stránce, vždy nás můžete kontaktovat jedním ze způsobů uvedených na této stránce.

 

Odpověď na všechny Vaše otázky! 
 

           

Kde najdu informace, které se netýkají žádné objednávky?

             
             

Chcete-li se dozvědět více informací o našich platebních metodách, doručování či vracení zboží, můžete tak učinit kliknutím na odkazy na konci stránky. Na stejném místě najdete také naše všeobecné smluvní podmínky a naše prohlášení o ochraně soukromí a používání cookies.

             
             

Kde najdu chat?

             
             

Okno chatu najdete během otevíracích hodin v pravé dolní části našich webových stránek. Jakmile kliknete na tlačítko „chat“, okno se otevře a Vy se můžete ihned pustit do psaní!

             
             

Proč jsou zásilky někdy doručeny v několika balících?

             
             

Když si objednáte více produktů nebo jeden produkt, jenž se dodává rozdělený do několika balíků, je možné, že bude každý balík doručen jiný den. To je bohužel v rukou dopravce a my nad tím nemáme žádnou moc. Stav každého balíku můžete sledovat prostřednictvím sledovacího odkazu, který obdržíte e-mailem.

             
             

Jak můžu sledovat svou objednávku?

             
              

Stav každého balíku můžete sledovat prostřednictvím odkazu na sledování zásilky, který obdržíte e-mailem.

               
           

Jak mohu svou objednávku vrátit?

             
             

Jakmile od Vás dostaneme žádost o vrácení produktu, zašleme Vám naše pravidla pro vrácení zboží. Doporučujeme, abyste výrobek nazpět neposílali vlastní cestou, jelikož poskytujeme službu vyzvednutí zdarma.  Pro více informací si přečtěte naše pravidla pro vrácení zboží.

             
           

Proč mi na mé e-maily občas odpovídáte v angličtině?

             
             

Snažíme se našim zákazníkům pomoci co možná nejrychleji a učinit Váš každodenní život méně cenově náročným. Právě proto nabízíme své služby i v angličtině. Chápeme, že angličtina není optimální úplně pro všechny, a proto své písemné informace formulujeme ve srozumitelném jazyce, s nímž si snadno poradí každý internetový překládací software.

             


  

 

Jak kontaktovat Zákaznický servis

             


Chat 

Použijte náš chat pro zodpovězení Vašich otázek v XL-rychlosti.

Na chatu nás zastihnete vždy od pracovní dny 13:00 -17:00.



             

 

             


Email 

Není vaše otázka tak urgentní? Zašlete nám prosím email: webservice@vidaxl.cz!

Pokusíme se Vám odpovědět, co nejdříve to bude možné.

 



             

 

ZAREGISTRUJTE SE K ODBĚRU NOVINEK
checkmark

Exkluzivní nabídka pro naše členy

checkmark

Produkty ve slevě

checkmark

Nově v nabídce a trendy

checkmark

Obdržíte slevu 150 Kč**

vidaXL respektuje vaše soukromí
*Odhlášení je možné kdykoli
**na nákup zboží značky vidaXL v hodnotě nejméně 150 Kč