Odhlásit
Nyní jste odhlášen(a).
Pokračovat
Děkujeme vám za vaši předplatné!
Zkontrolujte vaši e-mailovou schránku, brzy obdržíte Váš exkluzivní kupón!
DĚKUJEME ZA VÁŠ ZÁJEM O NÁŠ INFORMAČNÍ LETÁK

Potvrďte ho prosím kliknutím na odkaz v e-mailu, který jsme vám právě zaslali. Děkujeme vám!

Chcete-li získat svůj kód kuponu, klikněte prosím na potvrzovací odkaz v e-mailu, kterého jsme vám právě poslali.

Zavřít
POSKYTNOUT ZPĚTNOU VAZBU

Platební metody

V vidaXL nabízíme různé platební možnosti:

  • Kreditní karty
  • Bankovní převod
  • PayPal
  • Trustpay

Všechny naše platby jsou zpracovány přes Adyen .

Co je  Adyen?

Adyen je poskytovatel platebních služeb. To znamená, že zpracovává platby na účet třetích stran, jako jsou dodavatelé zboží nebo služeb . Když si koupíte něco z online obchodu , Adyen procesuje platby mezi vámi a obchodem. To je důvod, proč na výpisu z účtu si můžete prohlédnout název poskytovatele , a nikoli název on-line obchodu.

Přijímáme následující kreditní karty:

• Visa (Visa Electron a VBV)
• MasterCard (včetně MasterCard bezpečný kód)

Pokud platíte kreditní kartou, vaše informace o karte lze bezpečně zadávat. Společně s organizací  kreditní karty se postaráme o zpracování vaší platby.

Důrazně doporučujeme, abyste nepoužívali dárkové karty nebo předplacené karty, protože to může způsobit problémy v případě nutnosti vyplacení náhrady.

Zadání Visa MasterCard SecureCode
Chcete-li dokončit platbu, můžete být vyzváni k aktivaci 3-D Secure, pokud se takto zatím nestalo. 3-D Secure přidává další bezpečnostní vrstvu platby. Při platbě za vaši objednávku bude zahájeno přesměrování na stránky karty  banky vyzívající k autorizaci transakce. Použijete potom metodu zvolenou Vámi (nebo vaší bankou) k ověření, jste-li opravdu legitimní držitel karty.

Bankovní převod

Když si vyberete bankovní převod jako způsob platby za vaši objednávku, můžete převést celkovou částku přímo na náš bankovní účet. Nejběžnější způsob jak to udělat, je prostřednictvím on-line bankovnictví.
Při výběru tohoto způsobu platby během uzavření objednávky, Vám budou na další stránce poskytnuty všechny informace, které potřebujete pro úspěšné zaplacení za vaši objednávku.

Bankovní převod vs. Mezinárodní bankovní převod

Při volbě " bankovní převod" , dostánete údaje vášeho  bankovního účtu v měně vaší země. Musíte mít účet v této měně pro zaplacení.

Když se rozhodnete pro "mezinárodní bankovní převod " , dostánete údaje vášeho  bankovního účtu v euro. Částka za objednávku  bude převedena na euro. Banka může účtovat dodatečné poplatky za tento typ transakcí

Můžete vidět jednu nebo obě možnosti , podle toho, které jsou k dispozici pro vaši zemi.

Vezměte prosím na vědomí:

• Pokud se referenční platba neshoduje s odkazem PSP, převod nemůže být přiřazen k objednávce a finanční prostředky budou automaticky vráceny na váš účet.
• V případě, že částka platby neodpovídá částce  objednávky převod nelze přiřadit k objednávce a finanční prostředky budou automaticky vráceny na váš účet.
• Vezměte v úvahu, že vaše platba nám musí být doručena do 10 dnů od objednání, jinak vaše objednávka bude automaticky zrušena. Může trvat až 5 pracovních dnů pro nás přijímat bankovní převody.

PayPal

PayPal je populární E-peněženka, PayPal zabezpečuje vaše bankovní informace. Na webových stránkách, které podporují PayPal, nebudete už muset uvádět své bankovní údaje. Pokud zvolíte PayPal během uzavření objednávky, budete přesměrováni na svých internetových stránkách, kde se přihlásíte a dokončíte platbu. Pro více informací se prosím  podívejte se na webové stránky PayPal.

Pravidla přijatelného použití brány PayPal kladou určitá omezení na to, jaké zboží lze zakoupit prostřednictvím jejich způsobu platby. V důsledku toho PayPal nemůžete použít při nákupu zboží od externích prodejců. Pokud vám bude zabráněno v nákupu prostřednictvím PayPal, zvolte prosím jiný způsob platby. Omlouváme se vám za způsobené nepříjemnosti.

TrustPay

TrustPay je platební služba  bankovním převodem, která je široce používána ve střední a východní Evropě.

TrustPay podporuje následující:

  • RaiffeisenBank
  • Komerční banka
  • ČSOB
  • MONETA Money Bank
  • UniCredit
  • FIO banka
  • Equa banka
  • Česká Spořitelna
  • ZUNO

Důležité: Ujistěte se, že máte referenční číslo dané platby , protože jej můžete později potřebovat. Nezapomeňte stisknout tlačítko uzavření objednávky po zaplacení pro potvrzení objednávky.

Musím mít účet  TrustPay ?
Ne, nemusíte.

Jak mohu provést platbu přes TrustPay ?
V pokladně si můžete vybrat ze dvou možností platby - platbu kartou nebo bankovním převodem.

  • Platba kartou: Budete přesměrováni na TrustPay bránu a vyzváni k zadání požadovaných údajů z karty .
  • Bankovní převod: Budete přesměrováni na TrustPay bránu a vyzváni k výběru banky u ktére máte účet  - kliknutím na logo banky. Vyberte si " zaplať teď'. Poté, co jste  byl přesměrován do internetového bankovnictví vaší banky ,budete  pokračovat v potvrzení platby jako v případě jakékoli standardního platby. ( V některých bankách , najdete předvyplněný objednávkový formulář , zatímco v jiných bankách , budete muset zadat všechny platební údaje sami.)

Použijte svůj soukromý bankovní účet pro provedení bankovního převodu . Prosíme, nepoužívejte zprostředkovatelské služby , jako jsou:

• Ostatní banky kde nematé účet
• Poštovní úřady
• Jiné platební agentury

V případě neúspěšné nebo odmítnuté transakce  budou peníze zaslány zpět přímo na bankovní účet dotyčné agentury nebo poštovního úřadu a nikoli na Váš osobní bankovní účet.

 

Proč byla moje platba odmítnuta?

 Odmítnutí platby může být způsobeno některou z následujících příčin:

Kreditní karta:
- Jméno a adresa držitele karty neodpovídají fakturačním údajům.
- Vaše karta není autorizována pro mezinárodní platby (naše společnosti a transakce jsou prováděny v Nizozemsku).
- Vaše karta přesáhla limit pro platby na internetu.
- Stránce transakce vypršel čas.
- Opustil jste stránku před ukončením  check-outu.

Bankovní převod:
- Stránce transakce vypršel čas.
- Opustil jste stránku před ukončením  check-outu.
- Váš bankovní účet nemá dostatečné finanční prostředky.

PayPal:
- Stránce transakce vypršel čas.
- Opustil jste stránku před ukončením  check-outu.
- Váš účet PayPal nemá dostatečné prostředky, nebo není spojen s jakoukoli sekundární možností jako je bankovní účet nebo kreditní karta.

Obraťte se prosím na PayPal pro detailní otázky týkající se vašeho účtu PayPal.

ZAREGISTRUJTE SE K ODBĚRU NOVINEK

Exkluzivní nabídka pro naše členy

Produkty ve slevě

Nově v nabídce a trendy

Obdržíte slevu 150 Kč**

vidaXL respektuje vaše soukromí
*Odhlášení je možné kdykoli
**na nákup zboží značky vidaXL v hodnotě nejméně 150 Kč